Tgcerkn Eşim ve ben bugün mide bulantısı , kusma ishal ile güne gözümüzü açtık. Doktoruma yazdım cevap bekliyorum ama yaşayan varmı böyle çok kötüyüm. Hiç hasta olmadım başından beri 32+3 teyim. Bebeğime bir zararı olur mu
Balyanaklikoalam Tgcerkn 4 gün önce aynı şeyi yaşadım içtiğim su bile burnumdan geldi resmen serum yedim öyle toparladım biraz ama hala bulantim ve halsizligim var biraz benim kemiklerim bile batıyordu sizliyordu resmen umarım bebislere zararı yoktur çok vicdan yapıyorum ama elimden de gelmiyor birsey doktora yazmadm çünkü muhtemelen birsey yapmayacaktır zaten bir dünya vitamin kullanıyoruz
Leyli_gul Tgcerkn merhaba ben 23 haftalık gebeyim 19 haftalıkken yakalandım yataktan kafamı kaldırıp konuşamayacak kadar kötüydüm doktorda yüksek ateşin olmadığı sürece bebeğe kolay kolay bişey olmaz demişti.
minikbebegim06 11.haftada yakalandım ben de acilde 2 kere serum takıldı biri mide bulantim dursun diye diğeri de boş serum su kaybını önlemesi için ayrıca haşlanmış patates yedim ve bol su içmeye çalıştım o şekilde toparlayabildim geçmiş olsun
minikbebegim06 Tgcerkn evet acile gittim eşim de hemşire zaten belli başlı ilaçlar var yapılabilecek ondan takmıştı
Tgcerkn Leyli_gul ateşim yok çok şükür ama bende aynı şekilde kafamı kaldıramıyorum. Çok teşekkür ederim