Tgb_smh Kur, zaten o iki gün pik olmuşsunuz. İnsallah olmuştur🙏 Ben pik olduktan sonra iki güne bir yine de devam etmiştim.
lilyum_ Kur canım bugünü de degerlendir. Çünkü yumurtlama+çatlama+ertesi gün olmak üzere 3 günü degerlendirin diyorlar. Bugünü de degerlendir sonrası sana kalmış. İnşallah tutar 🥰🤍
Kur Tgb_smh çatlamayı da değerlendirin diyorlar ya 19 çatlama gibi düşündüm değil mi ki yani yine devam ederiz ama eşimde varikosel var iki gün üst üste olunca bile korktum
zlemceylan Kur canım bence üsteleme iki günü değerlendirdiyseniz eğer zaten sperm vücutta canlı kalıyor olacağı varsa olur eşini riske atmaya hiç gerek yok bir de gecesi değerlendirdiyseniz zaten iki günün arasında kalmış oluyor
Kur zlemceylan yok canım gecesi değildi öğlendi ama dediğin gibi sperm vücutta sanırım 48 saat canlı kalıyor bugün olmasada olur gibi bilemedim
Kubraylvc Kur ben pikten sonraki çatladıgı gün hamile kaldım önemli olan pik ve sonraki gün sen iki günü de değerlendirmişsin zaten
zlemceylan Kur evet kalıyor 2 günde değerlendirmişsiniz zaten pikten sonraki gün biraz daha silikleşmiş hayırlısı olsun akışına bırakın bence 🥰🙏🏼
Kubraylvc Kur 11.gün sabah bembeyazdı ogüne kadar hep yaptım akşam silik çıktı ertesi gün kanda 16 ile öğrendim