Duyguaksoy Doktor dün 33+2 haftalık dedi son adet tarihime göre 31+5 hangisine göre hesaplamam gerekiyor şaşırdım 😁
Cansu-2600 Duyguaksoy Ay benimde öyle son adet tarihime göre 30 haftalığım ama doktorun sesigine göre 31 haftadayım 😁 doktorun soyledigini baz alıyorum ben 😁
Ummuhnm Duyguaksoy adetine göre takip et canım mesela benimde öne geçti haftası doktor diyor zaten adet tarihine göre böyle ama önde gidiyor diye bazen de dengeleniyormuş
arsveuras Ben mesela 21 Mayıs gibi hasta olmuştum ama doktor 16 Mayıs bazalıyor . Ama ben ondan sonra oldum bu nasıl oluyor bilmiyorum