caglazcck Merhaba İlk gebeliğim olduğu için sizlere sormak istedim mochi göğüs pompasını aranızda kullanan oldu mu işe yarıyor mu? Alınmalı mıdır?
14022024 caglazcck ben ilk dogumumda kullandım canım ama sağım yapmak amaci ile değildi emziririken diğer göğüsten de süt geliyor bende emzirilen diğer gogusume takiyorudum süt boşa gitmesin diye bayada toplaniyordu
caglazcck 14022024 o diğer memeden topladığınız sütü daha sonra nasıl veriyordunuz bebeğe biberonla mı?
14022024 caglazcck evet biberonla vermeye çalıştım çok tutmadı oğlum ama evde olmadığım sürelerde içti yine