Kumsal2606 1gamze bugün gittim 26+5 1050 gayet iyi dedi Kilo az yada çok bunu konuşmak için şuan erken en azından 30u beklemek lazım yorum yapabilmek için dedii
Adensah 1gamze valla daha gitmedik ama en son 24 haftalıkken gittim 853 gramdı gelecek hafta 28 olcaz bakalım ne kadar olmuşuz
Kubraalp67 Haftada bebeğim için 970 Gr demişti doktor ona bile normal dedi sizinki de gayet iyi kiloda bence endişe etmeyin.
dika Bilen olur mu bilmiyorum ama bende 17 haftalıkda gittiğim de kilosu 183 Gr dedi boyunu unuttum kilosu aklımda kaldı
eea Bizim bebiş 29. Haftada 775 gramdı :) sizinki maşallah gayet iyi ama doktorun ne dediği önemli :)
kuby 1gamze gayet iyi kuzum boyu biraz kısa gibi diye düşünüyorsan bu haftadan sonra hızlı uzuyorlar yani o da normallllk maşallahhh diyelimmm
Nuib 1gamze bence her Dr bakış açısı farklı ben 26+5 Ken gttim 1200 gram dedi 27+5 ölçülerinde dedi bir hafta önde dedi yani anlayamadım simdi