Merhaba 37+0 hamileyim Bende geçmek bilmeyen bir bel karın ve ara ara vajinaya vuran bir ağrı normal olduğunu söylemişti doktor ama iç çamaşırında normalden fazla şekilde bir ıslaklık var telaş etmem gereken bir durum mu ? İlk gebeliğim doğum nasıl başlar bilmiyorum çok korkuyorum