Eso_ven Avrasya’nın allah belasını versin, 5 cm açılmam varken bebek kanalda ona rağmen sezeryan oldum, doğurdum bebegım hastalandı sabah aksam butun Avrasya’da çocuk doktoruna prof doktora götürdüm bıseyı yok dediler en sonunda yatırdılar gecesı sıyah çantanın ıcınde verdiler çocuğumu bana. 2 arkadaşım orda doğurdu ıkısı de sezeryan oldu bırı doğuracak o da sezaryen