EssHal Arkadaşlar merhaba 👋🏼 Dün 5. Haftamızı bitirdik. Ama benim bulantım çok fazla. İki gündür yataktan kalkacak dermanım yok. Çok halsiz düştüm. Yemek yiyemez duruma geldim. Dün acile gittim ve serum taktıklar biraz öylelikle gözümü açtım. İki gündür yemek yiyemediğim için bebeğimin beslenememesinden korkuyorum. Acil doktoru ise bu gibi durumlar normal dedi. Benim gibi olan var mı?
Gulcag EssHal normal canım ilk 3 ay benimde öyle geçti yataktan kalkmadan çubuk kraker ye biraz bekle sonra kalk beyaz leblebi ye. Bunlar biraz bastırıyor. Merak etme ilk 3 ay kanından besleniyor bebeğin 😇
Sezgin EssHal bebek şu an organ oluşum aşamasında zaten sizin yediklerinizden beslenmiyor. Ben de sizin gibiydim o haftalarda. Sabredin, ilerleyen zamanlarda düzeleceksiniz inşallah. Dinlenin bol su için. İlla da yemek yemek için zorlamayın kendinizi
Yalinn8 EssHal bebek ilk 3 ay depolarinda besleniyor, onun icin endiselenme, vitaminlerini al mutlaka😉
BusrAdem Cok normal canm bebegin besleniyo merak etme bu haftalarda depondaki vitamnlerden besleniyo yani bulantin norml ayni senn gibiydm bende suan 9.5 haftalk oldum sadece sabhlari kusuyorm gun icin de cogu zaman iyi oluyorm ara ara ugruyo bulanti yine sagolsn😶ama gecick m3rak etme
Meryem67 EssHal bebek şuan senin yediklerinden beslenmiyor ki canım kanınla canlanıyor ne kadar yemesende o büyür gelişir sıkıntı yapma az ye kussanda yemeğe çalış halsiz kalırsın daha çok miden bulanır yemediğin için Rabbim yardımcın olsun bende sen gibiydim amab12. Haftadan sonra geçiyor