SebnemPak Merhaba Dostlarım size bir şey danışmak istiyorum daha düne kadar karnımda damar atması hissediyordum ama dün geceden beri hiç hissetmedim bugün tam 19 haftalık olduk doktor kontrolüme 1 hafta var endişelenmelimiyim normal bir durum mu ?
Alyask SebnemPak normal canım endıse etme ben de 17 olacağım bazen çok sık hıssedıyorum bazen çok az kontrole gidince sorarsın yıne . Çikolata yiyince de kıprdıyorlar dene istersen
CokCahilsinKeskeOlsen SebnemPak Çok normal bebek hareketlerinin devamlı hissedilmesi için en az 25. Hastayı geçmen lazım bu süreden sonra devamlı olur öncesinde ki ara ara olan hareket hissedip hissedilmemesi normal kabul edilir