Kızlar ben dün kontrole ve şeker yüklenmesini gittim bat a göre dün 25+5 tim ama en başından beri 5 gün falan hep önde çıkıyordu zaten bide erken döllenme oldu sanırım yüksek betayla öğrendim vs. Neyse dün bende şeker yuklemesinde şeker çıktı diyetisyenler diyete ve evde olcumlere başladım bugün itibariyle. Dün ultrasonda da hersey güzel suyu güzel gelişimi güzel dedi doktorum. Ama o boyunu kafasını falan ölçerek ben hep bakıyorum ac yani karın cevresiymis sonra öğrendim 28 hafta çıktı. Diğer ölçümler 26+5 falan çıktı. Doktorum bisey olsa soyler diye hep güveniyorum ama 2 hafta önde ilk kez görünce orda Bi şaşırdım aslında. Kilosu da 1070 gr boy 35 cm. Kendim daha 4 kilo aldım hala zayıfım bu çocuk iri mi gidiyor sanki biraz bide şekerden dolayı olabilir mi ki? İlk gebeligim ve aslında çok takıntılı biriyim 2 kaybım var 6 ayı nasil geçirdiğimi Allah biliyor doktorum da tam tersi çok bilgili ve rahat aşırı güveniyorum o beni durduruyor ve çok irdelemiyorum çok soru sormuyorum o zaten hep detaylı iyi kötü herseyi söyleyen biri. Yine de şimdi bu biraz aklıma takıldı cunku hep normal doğurur hevesi de var içimde en başta sağlıkla gelsin tabi ki