@Ebrucar ben kendi isteğimle sezaryen olacağım. Şuan 37+4 haftadayım. Doktor istersen bu hafta da alabiliriz dedi çünkü nst de sancım çıktı. Ben bekleyelim pazartesiye kadar dedim. Sizin benim baş gelişse ve normal istiyorsanız bekleyin derim ama şuana kadar çatı muayenesi olmanız lazımdı zaten