cigdemusta07 Zehratrkc Zehratrkc bende ikiz kızlarımı bekliyorum hira veya mira Lina veya Mina düşünüyoruz 🌸🌸
Gzma Bende Eylül düşünüyorum ama eşim henüz kararsız iki isim olsun birini sen koy birini ben diyo ama ben hiç istemiyorum tek isim düşünüyorum 🙈