Akca35 yaklaşık 18.haftamdayken doktorum suyumun fazla olduğunu ve şeker olabileceğini söyledi. Diyet menüsü ile beslenmemi önerdi. Şeker yüklemesine kadar hala suyum fazlaydı, şeker yüklemesi sonucu şekerim çıkmadı. Ve halen de suyum fazla, sanırım bu şekilde gidecek. Ben de endişeleniyorum ama çok da stres yapmamaya çalışıyorum. Öyle böyle 31.haftaya kadar geldik, sağlıklı bir şekilde de devam ederiz inşallah 🥰🩵