Rengin06 Mrba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim ve bugün bebeğim çok az hareket ediyor normalde çok hareketli bu normal mi yoksa doktora gitmem gerekiyor mu ?
sudamlasi Rengin06 yeri dar oldugu icin hareketleri kısıtlı. Hiç hareket etmezse gidersiniz. O haftalarda ben sadece kasılma yaşıyordum hareket belki bir belki iki defa hissedıyordum.
Tugba07 Rengin06 Artik hareketler yavaşlıyor. Ama belli sayida hareket etmesinlazim tabi. Tamamen hareketsiz ise doktorunuza danismaniz lazim. Bu aylarda Gunde 10 kere hissetmek lazim demsiti bana doktor hareketini. altindaysa gel demisti.