Giz91 tetanoz aşısı olmanız gerekiyordu, doktorunuzum da hatırlatmaması çok ilginç. Şöyle bir çözüm olabilir, tabii doktorunuza da danışırsınız öncesinde ama adecel diye bir aşı var, içinde tetanoz+difteri+boğmaca var, bu 32 haftada da yapılabiliyor çünkü tek dozu yeterli oluyor, ben 31. haftada yaptırmıştım. Hem boğmaca da olduğu için daha iyi, bebeğe de ilk iki ay koruma sağlıyormuş. Özel bir aşı ama 600-700tl gibi ücreti çok uçuk değil, özel bir hastanede veya eczaneden temin edebilirseniz sağlık ocağında onu vurdurabilirsiniz.