Eşimde sperm sorunu var 3 günde bir olacak şekilde değerlendirme yapıyoruz ve bugün 3.gün değerlendirme günü eğer yarın pik olursa tekrar ilişki olacak ve biz bu ay infertilite jeli kullanacağız hem bugün hem yarın mı kullansak yoksa pik olduğu gün mü kullansak fikrinize ihtiyacım var