Genelde 6-7 haftalikken bakiliyormus 6+5 te gittigimde bebek sag taraftaydi 7+5 te gittigimde bebek tamamen sola gecmis hangisine gore yorumlayacagim şimdi kiz mi erkek mi 😅
Ramzi dogru ya da yanlis cikti diye tecrubeleriniz var mi
Sağ (kız)
Sol(erkek)
Teoriye gore boyleymis yanilan oldu mu ?