Yaren3311 Kızlar merhaba Bugün çatlamanın 12. Günü her gün test yapıyordum Bugün bu şekilde çıktı 5 dakka içinde kuruma çizgisi olması imkansız gibi ama yınede tam emin olamadm sizce var mı ilk defa bu testle yaptım
esracesme_25 Ben gördüm inşaAllah bebeişiniz sizinledir Rabbim gönlünüze göre versin… ovualsyonla mı takip ettiniz. Bende onu pikinden sayarak bugün 8.günü test yaptım çıkmadı 🥹 acaba sonradan ihtimal olur mu
Yaren3311 esracesme_25 evet ovulasyonla takip ettim çatlamamın üstünden 12 gün geçti bugüne kadar kuruma çizgisi bile çıkmamıştı 9. Günden itibaren test yapmıştım İnşallah şeninde bebişin seninledir 🌸 Ama daha erken canım 8 . Günde çıkmıyor
Zeyson Yaren3311 benimde bugün çatlama üzerinden 9. Gün erken gebelik testi yaptım prodoctor ama negatif çıktı cnm sen nasıl yaptın☺️
Yaren3311 Zeyson benim 12. Gün canım Catlama üzerinden 9. Günden beri test yaptım çıkmadı kuruma cızgısı bile yoktu Bugün 12. Gün olduğu halde bile baya silik Yani sen ümitsizliğe kapılma bir kaç gün daha bekle 9. Günde çıkmıyor sanırım kana daha yeni geçiyor