Sadece yemek yedikten sonra hissedebiliyorum ya sürekli uyuyo sanırım benim minik ama bugün kahvaltı yaptım biraz kuru yemiş yedim hiç hissedemedim hareketlerini daha umarım bi sorun yoktur bu arada 17+2 haftalık hamileyim bişey yiyip de hissedemeyince tırsıyorum 🥺