Beyazmelekkk sormayın ya bende aynı şu an 8+1 hamileyim, genelde kasıklarımda Ağrı olur o da bazen huysuz eder beni keşke ağrımasa derim. Ağrım olmadığı günler de acaba bir şey mi oldu diye kafada senaryolar kurup durduk yere kendimi strese sokuyorum. Buna engel de olamıyorum ama psikolojik olarak insanı mahvediyor, Allah yüreklerimize ferahlık versin ne diyim bebişlerimize de sağlık ..