HazelSeren Durumlar nasıl kızlar ben suan 10+2 yım ama doktorun dedığıne göre 8 hafta içindeyiz neler yaşıyosunuz durumlar neler
Meriel HazelSeren 9+1’im bulantılarım biraz daha hafifledi çok şükür ama canım düzenli yemek istemiyor hiç
TKumsall HazelSeren berbat hep karın ağrısı var uzun süre ayakta durunca belim ağrıyor 7+5im 7+6ya giricem 20 dakkaya yemekler kokuyor 11 aylik oğlum var yemek yapıp yedirene kadar midem içine içine kusuyor resmen bunda da kokuyordu ama bu kadar mıydı hatırlamıyorum gerçekten
HazelSeren Meriel bazen bende iştahsız oluyorum ama çoğunlukla bi belirti pek yaşamadım ilk hamilelikte böyle değildim bundan bişey anlamadım 😀
Ftmnnr Meriel yemek istememe mevzusu bende de var bende yanlızım sanıyordum zorla birşeyler yiyorum sabahtan akşama yemek.yemesem yemek aramiycam
Queen3524 HazelSeren Evet toplasam 10 haftada 1-2 kere kustum oda midem çok hazımsızlık yaptı o yüzden
Bal_kupum Merhabalar 8+3 midem hiçbir şeyi sindirmiyor sanki😞 kusma her zaman yok ama sürekli bulantı, öğürme, şişkinlik ve hazımsızlık var, normal mi kızlar yaşayan var mı bu durumu😢
Meriel Bal_kupum geçen hafta öyleydim, bu hafta biraz daha azaldık sanki. Umarım hepimiz için en kısa zamanda, kötü hissettiren tüm semptomlar son bulur, en keyifli şekilde sağlıklı ve güzel haberlerle gebeliğimiz devam eder 💕
Meriel Ftmnnr maalesef öyle, doktorum üç öğün beslen bir tane de ara yap diyor ben iki öğün beslensem şükrediyorum gerçekten. Umarım en kısa zamanda hamileliğin en keyifli dönemlerini yaşarız 💕
Ftmnnr Meriel inşallah gerçekten bana doktorum ogunlerle alakalı bir şey demedi ama üç öğün yapmaya yerim yok sanki bı yemek yediğim zaman sanki 10 tabak yemek yemişim gibi şişkinlik ve tokluk oluusyo umarım en güzel zamanlara yakında geliriz
Bal_kupum Meriel Amin inşallah 🙏🏻 Allahım hepimiz için kolaylaştırsın bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. yemek yemeye korkuyorum artık çoğunlukla hazımsızlık sindiremiyor gibiyim bu hafta birden yoğunlaştı..
Thenargisss Kızlar 6cı haftadayım kalp atışı duymadık henüz embiromada gözükmedi , 1 hafta sonra tekrar muayineye gel dedi sizde kaç haftada embroma oluştu?
HazelSeren Thenargisss ben 6 nın içerisimde gördü ama emin olamadı kalp atışından o yüzden 7 nin içinde yine gittim gördü canım kalp atışı ve bebeği