sevaaldemireell Arkadaşlar merhaba, normalde 24+4 günlük hamileyim ama ultrasonda 23+4 gözüküyor bunun için perinataloji polikinliğine yönlendirildim okmeydanı devlete gittim memnun kalmadım, önereceğiniz bir hastane ya da doktor var mıdır
Cansu-2600 sevaaldemireell Özel paralı ama devlete nazaran bence gayet iyi bakiyolar ben küçükkoy başarı Hastanesi’ne gittim ordada düzenli olarak takipliyim. Ben Haziran ayında girmiştim 3000 liraydı iki ay geçti zam gelmişti muayeneye onada gelmiş olabilir diye düşünüyorum
sevaaldemireell ben medipolde de takipliyim, süleymaniye devlette de süleymaniye de ki doktorum detaylı tarama sonucunu getirdiğimde özellikle perinatolojiye devlete git dedi o yüzden devlette önerebileceğiniz bir yer var mı? istanbul’da