Kızlar 13. Haftadayım iki haftadır kasık ağrısı yaşıyorum kanamam yok, dün doktora gittim sorun yok dedi, kistim vardı o çatlamış o ağrı yapıyorda olabilir leke kanama yaşamadım, ayriyetten ikili taramada plasenta aşağı yerleşimli yazıyor doktor onada problem yok dedi hangi sebepten ağrıyor anlamadım geçmiyor da dinleniyorum sürekli başına gelen varmı böyle uzun süreli ağrılar