Arkadaşlar 20 haftalık oldum. Mantar kaynaklı fitil kullanıyorum. fitili akşam koydum sabah çamaşırıma ıslaklık aktığını hissettim. Acaba idrar mı rahim fitili mi atmaya çalışıyor (ilaç kalıntısı yoktu) ya da suyum mu geldi fitil kullanırken böyle birşey yaşayan var mı ? Şimdi kontrol ediyorum sürekli tekrar bir ıslaklık yok ilaç kalıntısı çıkıyor sadece