Femay bildiğim kadarıyla onların seni çıkarması gerekiyor mesela onlar çıkardığı zaman sana tazminat ta ödemek zorunda kalıyor bende işten ayrilacktim onlara siz çıkarmış gibi yapın ki işsizlik alayım dedim onlar da tazminat isteyebilirim diye bana ilk önce tazminatın ne kadar tutuyosa bize ver seni çıkaralım sonra geri paranı verelim dediler kabul ettim 40 bin falan verdim onlarda işlemlerimi yaptı sonra geri parami bana verdiler issizligimi iş kura gidip başlattım 6 ay boyunca o Zaman 300 gibi bı şey aldım