Feeling07 Sinem1051 Merhaba memnunmusunuz doktorunuzdan? Birde doğum ücretleri hakkında bilginiz varmı?
Scarlett Alarantalya yılbaşından önce sezaryen 2500 dü önümüzdeki hafta kontrolümde tekrar öğreneceğim. Mormal doğumda 2000 di yanlış hatırlamıyorsam
Minnakmucizem Haticecinar hangi dojtors gidiyorsunuz acaba? Memnun musunuz? Bi de doğum fiyatını be zaman aldınız
Haticecinar Alarantalya sezeryan olucam ben malesef 2.500 tl sezeryan fiyati. Normal dogum 1800 demislerdi
Sinem1051 Feeling07 muayene 120₺ olmuş haftaya kontrole gitçem 2.250 di en son muhtemelen oda değişmiştir
fitmom Tufinbariss merhabalar ben de ona gidiyorum. Memnun musunuz kendisi normal doğumu destekleyen birisi mi biliyor musunuz acaba ?