Kızlar 12+4 haftalık gebeyim. Ikili test yaptırdım geçen hafta ense kalınlığı 1.7 çıktı doktorum normal dedi ama burnunu göremedi baya da baktı ultrasonla değerlendirilmedi olarak yazıyo kağıdımda kan sonucunu bekliyoruz şuan benim gibi durum yasayan varmı ya da bilgisi olan ?