Nazli00 Maalesef özel de olsa devlet de olsa işini düzgün yapmayan insanlar yüzünden bu tarz durumlar yaşanabiliyor. Umarım her şey güzel ilerler. Ben de cetroide ve gonal f devam etmiştim iki gün daha yumurta toplamadan önce. Bir gün boş geçti zaten. Eczacı elinde olan başka bir iğne önerdi o an. Aynı şey olduğunu sorun yaramayacağını belirtti. Ben de ilaçlarla ilgilenen hemşireye yazdım. Birkaç kez aradım bana dönüş yapmadı. İğneleri vurmaya bir saat kala bizi aramış sakin vurulma tüm tedavi boşa gider diye. Eczaneler de kapandı kapanacak yani. Allah’tan eşim iğneyi bulup almıştı da vuruldum. Keşke daha düzgün açıklasalar. Daha özenli olsalar. Maddi manevi bu kadar yıpranırken insan biraz destek bekliyor. Düzgün açıklama bekliyor. İlk defa deneyimlediğimiz bir şeyi birinin bize ifade etmesi lazım. Ben transfer oldum. Pazartesi sonuç için kan vereceğim. İnşallah sağlıklı embriyolarınız oluşur her şey gönlünüzce olsun☺️☺️