mrv2006 busra4161 normal doğum mu yaptınız acaba doğumda nasıldı doktor hanım doğum hane ve ebelerden memnun kadını mı
busra4161 Benimde sıkntılıydı ilk kanamalarmdan dolayı sonradan bebegm kilo almıyodu gayet iyi takibimi yaptı ilgilendi güzelcene skntılıyken 15gunde 1faln cagryo yani bnm boyleydi ama ustune dusuyo yani öle sallamıyo