Kızlar günaydın 🌸🩷 hamilelikte bebeğe kilo aldırmak için neler yapıyorsunuz? Kaç öğün tüketiyorsunuz? Benim öğünlerim çok düzensiz çok dağınık sabahları erken kahvaltı yapınca midem kaldırmıyor öğlen 12-13 gibi kahvaltı akşam da 19-20 gibi akşam yemeği yiyorum tabi bu iki öğün arasında mutlaka meyveli bir ara öğün yapıyorum bazen abur cubur da kaçıyor tatlı da kaçıyor. Kendi Kilom aldı başını gitti böyle beslenmeme rağmen. Ama bebişim 28.5 günlük 1238 gram 🥹 haftasına göre normal dedi dr ama o kadar da dikkat etmiştim tükettiğim şeylere muz kaşar peyniri süt faydalı beslenmiştim 🥹🥹 çok stres oldum sizce etkilemiş midir daha dazla bekliyordum 1300 üstünde