Mernana Kızlar günaydın ☀️ Sorum nişan rengi hakkında ikinci gebeliğim ilkinde toplu iğne kadar kanla gelmişti bugün normalden fazla bir akıntı parçası geldi sarı renkli çok afedersiniz yazmak zorundayım. Nişan kansız olabiliyormu çok merak ediyorum bu arada 36+1
melekmi22 Mernana yanlış bilgi vermek istemem ama kan olur diye biliyorum siz yine de dikkat edin hafifte olsa bile bi su sızıntısı falan var mı diye
br2023 Mernana Günaydın. Benim de ilk gebelik olduğu için arada annem bilgilendiriyor beni dikkat etmem için sarı renkte de olabiliyormuş. Yada enfeksiyon da olabilir bir acile görünün isterseniz emin olmak adına☺️ Sağlıkla kucağına alrsn inş ❤️
Bebekayik Mernana benimki çok açık sarı gelmişti küçük oyuncak toplar gibiydi misketten az daha büyük boyut
Mernana br2023 Daha yeni idrar testi verdim bir sorun yoktu o yüzden enfeksiyon diye düşünmüyorum ama bellide olmaz ağrım sancım olursa öyle gidicem balım çok teşekkürler amin hepimiz tek avazda aağ sağlim bebişlerimizi alalım kucağımıza inşallah 🥰
br2023 Mernana Nişan olsa bile nişandan uzun süre sonra doğum yapanlar da var aynı gün doğum olmayabilir yani bende burda okumuştum bunu da🤭 Sağol canm❤️💕
Mernana Bebekayik Anladım demekki sarı olabiliyormuş benimde misket kadar vardı peki nişandan ne kadar süre sonra doğumunuz olmuştu yorumunuz için çok teşekkürler ☺️
Mernana br2023 Evet biliyorum canım çünkü ilk gebeliğimde deneyimledim nişandan 1 hafta sonra anca geldi bebeğim 2-3 hafta bekleyenleri de gördüm bende burda nasip bakalım bekliycez 🥰
Hvvnrsvr Mernana benim de ilk gebeliğim bu gece sarı yumurta sarısı gibi jelimsi akıntı şeklinde geldi nişanım. Olabiliyormuş yani. Sabah doktorum muayene etti gelmeye devam edebileceğini söyledi ki az önce de ikinci kez geldi zaten. Doğum konusu da tamamen kişiye özel sanırım benim ilerleyişime göre doktor her an beklemedeyiz max 2 gün gibi sürer diye düşünüyorum dedi. Öncesinde de açıklığım ve düzensiz kasılmalarım vardı ama bir hafta kadardır. Nişana rağmen bir iki hafta bekleyen bile var sanırım ilk doğumda özellikle uzun sürebilir diyorlar ama en iyisini sizi muayene eden doktor bilir sağlıkla doğum yapalım inşallah 🌸
Mernana Hvvnrsvr Ayy çok heyecanlı benim devamı geldi ama normal akıntı şeklindeydi nişan olduğunu sanmıyorum çünkü klimalı odada üstü açık yatıyorum sanırım üşüttüm. Sizin haftanız kaç acaba hızlı kolay bir doğumunuz olsun inşallah. 🥰
canbeybek Benim de peçeteye sümüksü bilye kadar sarı mukus geldi. Doktoruma fotoğrafını attım. Nişan olduğunu, kanlı gelirse açılmanın başlayacağını söyledi. Takip ediyorum ben de inşallah başlar açılma. Sarı da gelebiliyormuş yani