Zey1zey Dün de post paylaşmıştım. Dün predictor early erken gebelik testini yaptım daha net bi silik çizgi vardı. Bugün sabah artımed erken gebelik testini yaptım. Sonuç aşağıdaki gibi dünkine göre çok daha belirsiz geldi gözüme. Sabredemedim sormak istedim. Beklenen adet tarihim 23 ağustos. Kan versem mi, adet gecikmesi olursa onu mu beklesem? 
prens_prenses_annesi Zey1zey o silikli testin hassasligina gore dgisir canim hamilesin kan ver bugun hemen bekleme
Anneyim6 Zey1zey benim bugün adet gecikmemin 11. Günü cuma günü test yaptım aynı böyle silik çıktı dün gidip kan verdim beta hcg değeri gayet normal anlayamadım hiçte gecikmem olmaz günü gününe olurdum adet neden böyle oldu acaba bilgisi olan varmı ?
Kubosh Yani testlerin yanlis pozitif sonuç verme olasılığı cok düşük demisti doktor bana bende inanmamis kan vermis hatta defalarca sormustum ama bende net 2 çıkmıştı 3 gün kalmış zaten git kan ver sağlık ocagina ztn net belli olur
Zey1zey Kubosh benim ilkinde saniyesinde çift çizgi çıkmıştı kaset testti ama o zaman gecikme vardı başka belirtilerim vardı. Şimdi adet öncesi denediğim için hep tereddüt ediyorum. Kanda da düşük çıkar takip mi gerekir diye beklesem mi emin olamadım. Herkes kan ver dedi ama :))
Zey1zey MNesemm kanda daha erken çıkıyor idrarda daha geç belli olur diyor doktorlar. İdrar testinde silik de olsa çıktığına göre kanda netleşir
MNesemm Zey1zey canım ben kan verdim 13 gün vardı adete 1.20cikmisti ben test yapmayi hala devam etmektedim dün yaptım pozitif çıktı yani daha günüme şuan 8 gün var
Zey1zey nisanuryilmaz merhaba. Kan tahlili verdim sağlık ocağında misafir olarak. Ama girişim gözükmüyor e nabızda. Sonradan mı düşer yoksa misafir olduğum için mi böyle bilgisi olan var mıdır. Sonuç öğrenmek için yine sağlık ocağına mı gitmem gerekir. Doktora gebelik bile diyemedim ağzımın içinde söyledim. Beta istedi mi emin de olamadım :D
Gulgnl Anneyim6 bazen bu şekilde de gebelik olabiliyor çok başta olduğu için kanda yok denecek kadar çıkmıyor idrarda da çok silik çıkıyor,tabi testleri yenilemekte fayda var çünkü yanılma payıda olabilir en nihayetinde
Anneyim6 Gulgnl anladım aile hekimi ilaç yazacak kullansammı onu bilemedim şimdi idrar yolu enfeksiyonu çıkmış ya gebelik varsa ilaç kullanmak doğru olurmu ayy kafam çok karışık 😞