Elifdrkk Kızlar geçen hafta test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı bugün regl günüm kahverengi lekelenme oldu sizce sebebi nedir? Hamilelik olabilir mi?
Mavideniz26 Elifdrkk tekrar test yapin var ise doktora gorunursunuz en azindan, Yerleşme kanamasida olabilir diikat edin
Elifdrkk Reglmiş kızlar negatif çıktı sonucum ama neden silik çizgi çıkmıştı onu anlamadım doktorda birşey söylemedi negatif adet görüyorsun dedi sadece
Yasemnnnnn Elifdrkk benimde galiba devam ediyor lekelenmem ve sancım da baya var bu ayda olmadı kısmet değilmiş
kindersurprise Elifdrkk ben kahverengi lekelenmeyi adetim geliyor sanıp bir hafta ihtimal vermeden beklemiştim meğerse hamileymişim siz test yaptım silik çıktı demişsiniz silik çizgi varsa hamile olabilirsiniz 😊
kindersurprise momBg reglimden iki gün önce gelmeye başlamıştı aa dedim regl olcam ondan geliyor, bekledim bekledim tam bir hafta oldu gelmeyince test yapmıştım bu bekleme süresinde de hep koyu kahverengi lekelenmem devam etmişti