Kızlar ben adetin 12. günü başladım bu ilaca 15 gün boyunca kullanacaktım ama 4-5 gün sonra regl oldum yani 7 ağustosta bir önceki reglm ise 20 temmuzdu hiç beklemiyordum böyle bişey ve son reglimin ertesi günü ovülasyon testi yaptım pik çıktı ama maalesef değerlendiremedik öyle bi ortam olmadı yani hiç şmdi 2 gündür göğüslerimde acı ve kasıklarımda belimde ağrılar var iyice psikolojim bozuldu ayda bir yaşadığımı ay boyunca yaşar oldum bu ilaç böyle şeyler yapıyor mu bilgisi olan ?