Sumeyrall banada suyum azaldığı için erken doğum dediler hatta normal için her şey müsaitti sezeyan hiç planlamamıştım benimde ilk oldu 37+5 de ve 38+0 da doğum gerçekleşti endişe etme,onlar kendilerini ayarlıyorlar ge bırak bebeğin,Allah nasıl isterse öyle olsun korkma hayıelısı böyle demekki 🌸