Nilayaldemir eskiden annelerimiz ablalarımız şeker yüklemesi mi yaptırdı
Eskiden annenizin yediklerini mi yiyorsunuz?
Hangi besin annenizin zamanından kalma?
Eskiden çoğu annelerimiz atalarımız evde doguruyormus o zaman bizde öyle yapalım.
Yaptırıp yaptırmamak size kalmış herkesin kendi kararı fakat eskiyle şuanı kıyaslamayın.
Önceden ölü doğum,sakat doğum ne kadar fazlaymış neden bilinmeyen seker,tansiyon vb şeyler yüzünden.
Bilimin,tıbbın ve doktorların izinden giderim her zaman.