Kaşıntı mutlaka ihmal edilmemeli bende 3 haftayı askındır felaket kaşınıyorum devlette gıttım alt ast bakıldı birşey çıkmadı özelde kliniğe gıttım gebelikten kaşıntı dedi ama dayanılmayacak haldeydi ve sabaha kadar uyutmuyordu vantilatör kapansın batmaya baslıyodu heryerim dün dermatoloji ye gıttım uyuz olduğumu öğrendim kadın doğuma kalsa gebelikten diye beni gecistiriyordu mutlaka izleri takip et avuç içi ayak altı göbek çevresi uyuz belli ediyor kendini zaten ben anladım ama kaç hekım gördüyse gebelık kaşıntısı dedi gecıstırdı