Pamiramsi Kızlar ben hastaneye geldim röntgen bölümüne indim ama barkodsuz işlem yapılmaz yazıyor. Bana barkod verilmedi ama randevulu geldim. Bide doğru yerde miyim bilmiyorum ya bide korkuyorum aaaaa geri kaçasım var koşarak 😭
Boncuk3434 Pamiramsi önce Yukarı çık kadın doğum bölümüne orda söyle sana barkod veriyorlar yada röntgen bölümünde kayıt alan kişi veriyordur bende mart ayında çektim
kumsal__ Pamiramsi röntgen bölümünde danışman var orda ismini yazdiriyorsun ona gorede isim yazım sırasına gorede cagriliyorsun canim ben bu şekilde 2 kere cektirdim
Pamiramsi Boncuk3434 ebet çektirdim çıktım çok şükür iki tüpüm de açık biraz uterus ters gibi dedi tekrar ilaç verecekti ama sonra karın içine çok sıvı gitti neyse dedi çekmedi bir daha yani bakalım inşallah sorun yoktur