Gece ebeleri agresif oluyor gözlemlediğim kadarıyla
Gündüz ebeleri daha enerjik ben ilk gebeliğimde o cahilliğimle bile gündüzü bekledim mükemmel bir doğumum oldu elhamdülillah Allah razı olsun ebemizden ikincide kayınvalidemin zorlaması ve eşimin pimpirikliğiyle gece gittik gitmem desemde beni de tedirgin ettiler. Sonuç ne mi onlar uyumaya gitti ben nst yatagına. Olan sancım sabaha kaçmıştı 6 cm açılmayla bebek strese girmiş plesentamın patlamasıyla acil sezeryana alındım