NazliBlt Asafeymeninannesi benimde temennim doğumu da zor beklerken kolay geçmesi tıpkı bu ağda meselesi gibi 😂🤷🏻♀️
NazliBlt Yalcin ben sorduğumda 20 tl gibi bi fiyat söyledi ama sipariş verince getiriyorlarmış öyle direkt alınmıyor
Burcu91 Hayal-umut bnm az cikiyo zaten killarim azaldi ben subatta dohum yapicam ozman agsa yaptrcam zsten benm hemen jilet vurunca cogalmiyor agda yapanlar hep der tuylerin bi tihafbsenn azalma var seyrek kolau aliniyor dio
2kizannesi- Majun Bacak için kuaför de kullanılan rulo ağdalar oluyor ya ondan kullanıyorum marketler de satılıyor pudrasız olanından alıyorum. Koltuk altı ve bikini bölgesi için de çam sakızı ağdaları oluyor ondan alıyorum eczaneden de spatula alıyorum
Btugl NazliBlt bende öyle ilk gittim acımadı ağda yapan kız şaşırdı 😂😂tek üzüldüğüm doktorum 1cm acilman var dedi 38.hafta heran gelebilir dedi koştum agdaya 40.haftadayim gelmiyor oglum🙃🙃