Goktugunannisi bende son 41 de alınıcam tam 41+0 olunca gel dendi her şeyi yapıyorum bakalım ne olucak görücez tabi insanlar takmıyorum ama hiç iyi bişi söyleyen yok diyorlar suni sancı kötü ölürsün bayılırsın vs. Umutsuz vakasın gelişme gözükmüyor yapamssın sezaryena dönücek diyen var normali beceremezsin diyorlar hep bende diretmedimki zaten doktor mümkün dedi denicem dedim bu insanları anlamıyorum 😅😇