mrymbrl o haftlarda yüz üstü yatmamaya çalışsam da uyandığımda kendimi yüz üstü buluyordum, bir sorun yaşamadım. Doktoruma söylediğimde de genellikle sol tarafa yatmaya çalış ama uyurken döndüğünde de sıkıntı olmaz demişti 🤷 ilerleyen haftalarda zaten mümkün olmayacak, isteseniz de yüz üstü yatamamaya başlarsınız 24-25′ten sonra 😊