Myrtle Mavisevenbiri ertesi gun taktirdi doktorum. 3 ay oldu 2 kilom kaldi gobegim yok. Her doktor farkli uygulamaya yapiyor doktorunuz ne derse onu dinlersiniz ☺️
staRmama Mavisevenbiri kullanmadım canım göbeğim de kalmadı. Dikişin iyileşmesini bekle bence kullanacaksan
tugbaturkballi Myrtle korseniz kancalı olanlardan mıydı yoksa külot gibi giyinenlerden mi? Paylaşabilirsiniz çok sevinirim ☺️
Sevgi-cinar Myrtle bende perşembe günü sezaryen olacağım ama bu dikiş için kullanımı en uygun korse hangisi siz hangi korseyi kullandınız
Myrtle Mavisevenbiri yani sezeryanin zaten yerlesmis bi agrisi oluyor ilk gunler. Korse takarken anlik aci hissettiriyordu gerdirerek taktigimizdan. Onun disinda korsenin bi zarari yoktu. Unutuyodum korse oldugunu :)
Myrtle Defne112 tugbaturkballi orsa marka m bedendi. Hemsireler getirmisti, hastanede 60 kiloydum. Cirtcirtli 2 kademeliydi. Gerdirip circirta yapistiriyorduk. Takarken zordu tabi ☺️
Bett35 Gün belden korse taktım kaşındırdı rahat edemiyordum ama sonrasında ayrem marka kilot korse taktım 20. Günden itibaren çok rahat ettim 1 ay sonunda hamilelikten önce ki kiloma döndüm
Myrtle Defne112 ozelde dogum yaptim da medikalden mi gidip aldilar bilmiyorum. Doktorlar herkese hemen taktirmiyor galiba doktorunuza sorarsiniz ☺️ abdominal sezeryan korsesi diye trendyolda cıkıyor :)
Myrtle Sevgi-cinar cirtcirtli korseydi benim. Dikis icinde kalacak sekilde taktik. Zaten bantliydi dikis. Bant cikinca oraya sargi bezi koydum korse temas etmesin diye bir problem olmadi. Doktorunuza sorup takarsiniz ☺️