İyi geceler kızlar 10+0 olduk elhamdülillah 🥰 iki gündür hapşırıyorum burnum akıyor durmadan uyuyunca boğazlarım doluyor yeni uyandığımda bademciğim şiş gibi ama iniyor gün içinde sadece aşırı hapşırık ve burun akıntısı tıkanıklık yaşıyorum her gün bir bardak ballı ıhlamur iyi gelirmi yoksa ilaç için doktora gitmem gerekir mi ? İlaç kullanabilir miyim