Doktora gidip idrar verin idrarda protein varmk diye bakılır, tansiyon ölcülür vs ama anlık birşeyde olabilir
Bulanık görme
Yüksek tansiyon
Şiddetli baş ağrısı
İdrarda köpük (protein vs)
Diğer semptomlarada bakmanız lazım cok kötüyse parol icin bol su icin dinlenin takip edin yarına kadar gecmezse zaten gidersiniz
Ama bence her hamilenin evinde bir tansiyon aleti bulunmalı😅