Aryam-00 Kızlar benim adetim iki gün gecikti evde test yaptım başta silik cizgi çıktı daha sonra baktığımda rengi baya koyulaşmisti hastaneye gidip kan tahlili yaptım beta hcg 2.0 aklım çok karıştı lütfen fikirlerinizi paylasirmisiniz
Busraabtb Aryam-00 benimde 10 gün geçti 5 gün ve 7 gün geçe idrar testi yaptım negatif çıktı. Korunuyodukta pek ihtimal de yok aslında gebeliğe ama bakalım 🤔
Kubraylvc Aryam-00 bu teste göre mınımum 5 haftalık yani Ovulasyon testı olmasın ? Bu denli yanlış çıkmaz test
3girlst Aryam-00 sadece ilk 5 dakika test okunur sonrası geçersizdir. Beta hcg kesin sonuçtur. Hamile değilsiniz.
mrserdogan12_ Aryam-00 bazen idrar yolu enfeksiyonuda böyle çıkartabiliyormuş doktorum söylemişti hormonlara etki edebilir diye ama çevremde testte çıkıp kanda negatif olup 3 gün sonra değeri yükselen çok kişi var bekleyin derim
Tulaysavas1995 Aryam-00 https://share.icloud.com/photos/087bx6URlekwQ2k5gK1taZRcg Bende bugün yaptım 2 gün gecikme ile varmıdır acaba direk böyle çift çizgi anında çıktı
Rumeysa_01 Aslında bayağı bayağı gebelik görünüyor teste göre ama böyle de bozuk test olur mu ki HCG değerine göre yok çünkü
simge201 Rumeysa_01 bozuk olacağını zannetmiyorum. Ben 2 gebeligimdede bu şekilde çift çizgi çıktı hiç kan vermedim bile. Normal.doktor kontrolünde gayet bebek de kesede gözüküyordu
dora2110 Aryam-00 benim de geçen hafta kanda 0.1 çıktı dün tekrar baktırdım 11 olmuş artabilir belirtileriniz varsa bekleyin bence de
umut0808 Aryam-00 elinizde başka test var mı yapın, oda böyle koyuysa yüzde yüz kanda yalnışlık vardır