Svllkccc
Canım ben şuan 36+5 haftalık bir gebiş olarak hareketsizlik ile savaşıyorum 🥲 Eğer kendini çok yorduysan o da yoruluyor. Hareket etmiyor. Ayaklarını biraz yukarda tutarak kan akışı hızlanacağı şekilde dinlen. Yemek ye sol tarafına dön dinlen. Doktorum bana böyle demişti. Bir de kendini artık çok yorma. Ve benden sana tavsiye temizlik gibi işlerini sakın 32. Hafta sonuna birakma 🥲 Geçen hafta yaptım ben kayınvalidem ile temizlik ve aslında iş yapmadım çok. Döküntüleri topladım belki biraz toz aldım ama bebeği galiba çok yormusum. Hala hareketleri kendinde değil. Çok ayakta durmamaya çalış bu yüzden