Kızlar ara ara geliyordu çok az olucak şekilde ama az önce baktığım zaman atletim baya ıslanmış şekilde afedersiniz göğüs ucum yapış yapış olmuş baya süt akmıştı internetten baktım ama erken doğum belirtisi vs diyor normal mi acaba bu haftalar da gelmesi kafam karıştı?