Elifzeynepela Kizlar dünden beri postlar okuyorum herkes doğuruyor . Bir ben kaldım. 40 haftama girdim sayılır ne gelen var ne giden.😶😖😖
mrvty Elifzeynepela bir de ben 😄 39 bitmek üzere ne kasılma ne nstde bir işaret ne nişan ne su🤦🏻♀️ Hiçbiri yok
minnakannesi38 Elifzeynepela 38 🙋🏻♀️🙋🏻♀️ ama 42 yi felan bulmak istemyrm ya 1 cm açıklıkla devam Ne yapsam acılma olur kızlar gidiyim geziyim barıı😂😂
Cerenes26 mrvty 39.40lı haftalarda hiç hamile gibi hissetmiyorum diyenleri duymuştum çevremde. Gerçekten öyle mi oluyor. Bn 37 haftadayım hareket etmekte zorlanıyorum
mrvty Cerenes26 Cerenes26 benim ilk zamanlar çok zordu, son zamanlar için herkes gözümü korkuttu yok ağırlaşıyosun kımıldayamıyosun falan şükür öyle bi durum olmadı rahatım evet. Bebişiniz aşağı inmemiştir belki ondan nefesinizi falan zorluyor olabilir
Baklava Elifzeynepela yoo bizde variz 😅 38.hafta bitiyo yarin 39m haftaya giricem 😅 hic bir belirti yok 😅 asil ben subata kalicam oyle gozukuyo 😅
Benay Elifzeynepela 40+1m daha ne nişan var ne sancı üstüne birde mantar olmuşum fitil kullanıyorum oda karnımı ağrıttı aman git ya doğmayacak diyorum doktor erkek bebekler 41 den önce gelmiyor nadir gelenler var dedi bende bekliyorum bakalım 😂
mrvty Elifzeynepela açılma olması da güzel ya kanala inmiş demek. Benim cumartesi yapıldı muayenem kanala inmemiş dedi yürüyüş ve merdivene abanıyorum şu sıra. Yarın tekrar gidicem
Slv Bende varım daha 40 olcaz üç gün sonra. Daha 1.5 cm açılma var. Perşembe yine kontrol muayene edecek yine bakalım ne durumda açıklık.
Irmakelizim06 Elifzeynepela bende 39+0 oldum hala gelen giden yok 1 haftadırda gribim durumlar vahim nefes alamıyorum uyuyamıyorum ağrılar bi yandan doğası yok galiba 😂
Elifzeynepela Irmakelizim06 çok geçmiş olsun . Geçmek bilmiyor grip. Sıcak su bal limon için. Biraz iyi gelir.