Leylaaa_46 Bebeğim 20 haftadan beri sürekli yüz üstü yatıyor yüzünü göremiyorum bir utrason fotoğrafı bile yok ☺️ Bu seferde bas asaği ama yüzü iç tarafda sırtını görüyoruz . Ne yesem içsem aynı şekil duruyor . Nasıl döner bi kere yüzünü görmek istiyorum
Busra5354 Leylaaa_46 valla biz 32 hafta olduk bugun komtrolum vardı hiç yüzünü göstermedi ya dönüyor ya elleriyle kapatıyor. 🙈🙈🙈Ama başka şeyler meydanda😂😂😂 ne kadar tatlı yada kahve tüketsemde bu hep aynı kaldı 😂
Ceydametee Leylaaa_46 bugün ikili tarama testi yaptırdım o kadar çok zıplıyorki doktor ultrason görüntüsü zor aldı 😂Tabi yüzü gözüküyor da cinsiyet belli değil 🥹🫠
Meltemm21 Leylaaa_46 doktorun yanına girmeden bol bol çikolata yiyorum annemle gittiğimde bebeğimin yüzünü çok net gördük ama ne zaman eşimle gitsem oğlumuz eliyle yüzünü Gözünü kapatıyor
Leylaaa_46 Busra5354 32 haftaya kadar göremediniz mi ? Bende deniyorum tatlıyı olmuyor . Konuşuyorum evde çıkarken. Yine donmuyor 😂
Busra5354 Leylaaa_46 yok göremedim valla çok da merak ediyorum ama sıpa inat etti. Ne kadar konuşursam konuşayım ne tatlı ne kahve ne buz hiç biri işe yaramadı. 😂😂 yandık galiba yaa
Mrvpkkn Bizde ayniyiz 36. Haftadayim artik doktor bile yok bu kiz inat etti gostermicek yuzunu dedi zaten cok erken dogum pozisyonu almisti, detaylidada gozukmedi sadece burun bir goz ve azcik yanak gorduk. Supriz yapacak bize diye dusunelim napalim😅
Ceydametee Leylaaa_46 Ama bugün benim canıma okudu mide bulantısı kusma şuanda bile geçmiyor ne önerirsiniz
Fatos01 Leylaaa_46 benim kızımda sürekli ters yada uykuda elleriyle saklıyor yüzünü doktor uyandıralım diye pıt pıt vurdu bi sinirli hali var onu yakaladık en son 😅🤣 halbuki ilk kızım bal dudak derdi doktor öyle güzel pozlar verirdi siz bu defa arada secde pozisyonunda durun 1 dk sonra tekrar dinlenen ve tekrar secde yapın bebeğin rahat hareket ederse belki döner ultrason öncesinde evde deneyin yüksek sesle tebki veridği müzikleri de açabilirisniz sonrasında tatlı yiyip öyle gidin inşallah görünür
Leylaaa_46 Ceydametee mide bulantısı için hap almıştım doktor yazmıştı . Limon su belki kokusu rahatlata bilir
1bebe1meow Leylaaa_46 Kız 15 gün sonda doğumum var ben hala görmedim 😂😂 son ayıma kadar hep arkası dönüktü şimdi de aşa döndü kafası aşa girdi artık ondan göremiyoruz asla kime benziyor nasıl bi bebek bilmiyoruz sürpriz olacak 🥹❤️
Leylaaa_46 1bebe1meow yaaa 😂😂 bizde artık göremeyiz diye düşünüyorum kız mı sizin ki genelde kızlar göstermiyor galiba bizim kız nazlı kızım diyorum 😂
myavocado Leylaaa_46 🤭 ben de 28. haftaya kadar hiç görmemiştim, detaylı USG de dahi elleri ile yüzünü kapatmıştı. 28-29. hafta kontrolünde yan profilden gördük ama 38+3′e geldik hala net görüntü vermedi
NM_mom İlk hamileliğimde kızım 1 kere bile göstermedi yüzünü, hep eliyle kapatmıştı🥲 bu hamileliğimde artık umudumu yitirmiştim, daha anca geçen hafta 36+5 te ilk defa yandan gösterdi şoka girdim😂😂